Reklamace
Rozbilo se vám zboží, které jsme vám dodali? Kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.
Jak to správně provést?
1. KROK - napište nám e-mail
Napište nám e-mail na kaficko@kaficko.cz, že potřebujete reklamovat zboží.
Do předmětu e-mailu uveďte "Reklamace + číslo Vaší objednávky". Do těla e-mailu napište o jaké zboží se jedná a co se s ním stalo. Pro rychlejší vyřízení reklamace připojte do průvodního e-mailu rovnou také fotografie, ze kterých bude zřejmé, k jakému poškození či závadě došlo.
2. KROK - vyčkejte na naši zpětnou vazbu
Po přijetí Vašeho e-mailu ohledně reklamace Vás budeme informovat o dalším postupu. Pokud bude nutné zboží doručit na naši adresu, poprosíme Vás o jeho zaslání do skladu:
Kava.cz s.r.o.
Martin Kulhavý
Tuchorazská 1433
282 01 Český Brod
Nicméně je také možné, že reklamaci vyřešíme rovnou na dálku. Proto prosím vyčkejte nejprve na naši reakci.
3. KROK - reklamace podle zákona
Pokud bude nutné zboží zaslat k nám do skladu, poběží vše podle obchodních podmínek a zákonných lhůt. Budeme se však snažit vše vyřešit co nejdříve.