Reklamace

Rozbilo se vám zboží, které jsme vám dodali? Kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.

Jak to správně provést?

1. KROK - napište nám e-mail

Napište nám e-mail na kaficko@kaficko.cz, že potřebujete reklamovat zboží. 

Do předmětu e-mailu uveďte "Reklamace + číslo Vaší objednávky". Do těla e-mailu napište o jaké zboží se jedná a co se s ním stalo. Pro rychlejší vyřízení reklamace připojte do průvodního e-mailu rovnou také fotografie, ze kterých bude zřejmé, k jakému poškození či závadě došlo.

2. KROK - vyčkejte na naši zpětnou vazbu

Po přijetí Vašeho e-mailu ohledně reklamace Vás budeme informovat o dalším postupu. Pokud bude nutné zboží doručit na naši adresu, poprosíme Vás o jeho zaslání do skladu: 

Kava.cz s.r.o.
Martin Kulhavý
Tuchorazská 1433
282 01 Český Brod

Nicméně je také možné, že reklamaci vyřešíme rovnou na dálku. Proto prosím vyčkejte nejprve na naši reakci.

3. KROK - reklamace podle zákona

Pokud bude nutné zboží zaslat k nám do skladu, poběží vše podle obchodních podmínek a zákonných lhůt. Budeme se však snažit vše vyřešit co nejdříve.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení