Reklamace

Rozbilo se vám zboží, které jsme vám dodali? Kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.

Jak to správně provést?

1. KROK - napište nám e-mail

Napište nám e-mail na kaficko@kaficko.cz, že potřebujete reklamovat zboží. 

Do předmětu e-mailu uveďte "Reklamace + číslo Vaší objednávky". Do těla e-mailu napište o jaké zboží se jedná a co se s ním stalo. Pro rychlejší vyřízení reklamace připojte do průvodního e-mailu rovnou také fotografie, ze kterých bude zřejmé, k jakému poškození či závadě došlo.

2. KROK - vyčkejte na naši zpětnou vazbu

Po přijetí Vašeho e-mailu ohledně reklamace Vás budeme informovat o dalším postupu. Pokud bude nutné zboží doručit na naši adresu, poprosíme Vás o jeho zaslání do skladu: 

Kava.cz s.r.o.
Martin Kulhavý
Poděbradská 56
198 00 Praha 9

Nicméně je také možné, že reklamaci vyřešíme rovnou na dálku. Proto prosím vyčkejte nejprve na naši reakci.

3. KROK - reklamace podle zákona

Pokud bude nutné zboží zaslat k nám do skladu, poběží vše podle obchodních podmínek a zákonných lhůt. Budeme se však snažit vše vyřešit co nejdříve.